Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mdzl | użytkownik

imię i nazwiskoA.S adresczarnobyl zarejestrowany05.12.2007 @19:54:48 ostatnio na stronie26.07.2014 @04:34:47

totalny Amator...

http://losiek-o.deviantart.com/gallery/ - wiekszosc tych samych pare nowych i innych, różnie

http://wyslijto.pl/plik/lhpfhipxkf

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9865227
digarty198 komentarze1129 posty na forum2

komputer / sprzęt
Canon a 610, nikon D60

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~julka1994    14.09.2008 @00:30:37
pozwól, że tego nie skomentuję
_______
dla przepaleń...mam szacunek
~Revue    11.09.2008 @19:18:26
wlasnie nie :P
_______
BLEEEEEE....
~Revue    10.09.2008 @11:48:23
noz kurna spojrz sobie na preta xD
_______
BLEEEEEE....
~Revue    09.09.2008 @23:30:56
zdjecie jest ostre ale trzeba ta ostrosc znalezc :P
_______
BLEEEEEE....
~julka1994    08.09.2008 @17:54:16
jak tam wrażenia po włoskiej wyprawie??
_______
dla przepaleń...mam szacunek
~julka1994    22.08.2008 @12:48:36
łał super, ty to jesteś...
_______
dla przepaleń...mam szacunek
~fotoxl    22.08.2008 @01:34:04
ocena za ocenę? tzn jak zrobisz szajs i krytyka będzie ostra to ty zrobisz tak samo ? wywalisz swoje pomyje na moje super zdjęcie? jeśli tak to zapomnij.........
~PawelLysik    11.06.2008 @21:03:28
raczej człowiek który cierpi, byśmy mogli mieć lepiej....
_______
dzieci na digu potęgują alkoholizm wśród artystów
~cowboysam    11.06.2008 @20:13:44
Dzięki
~Revue    27.05.2008 @09:52:17
ale umnie nie ma w chuj szumow obrobkowych i nie robi z siebie pajaca a piasek nie wyszedl przeostrzony tylko kolory zostaly podkrecone
_______
BLEEEEEE....
~Revue    20.05.2008 @14:50:39
nie moglem dac wiekszego bo sa zmniejszone do wielkosci potrzenbych na forum
_______
BLEEEEEE....
~MiQulll    11.05.2008 @22:31:59
Masz fajne zdjęcia i pomysły. Pozwolisz, że sobie Ciebie poobserwuję ;> 8-|
pzdr
_______
!
~attore    06.05.2008 @00:21:30
Dziekuję pięknie i zapraszam do siebie ponownie
_______
"Where I was, I had wings I couldn't fly
Where I was, I had tears I couldn't cry..."

"W moim początku jest mój kres..."
~Revue    28.04.2008 @23:38:27
ostatnio jakos wyczucia nie mam:/
_______
BLEEEEEE....
~Lolipopek    22.04.2008 @22:59:17
:P
_______
pruk....pruk....
~b4    22.04.2008 @20:36:41
dzieki
~valori    12.04.2008 @00:32:31
Dziękuję bardzo ....
~MajaK    11.04.2008 @00:35:26
....dziękuje........
_______

(...)spotkania co przychodzą same tak dokładnie konieczne że zupełnie czyste(...)ks.J.Twardowski
~aliSjaa    11.04.2008 @00:21:48
dziękuję
dobranoc
~Revue    09.04.2008 @20:47:18
Dzieki
_______
BLEEEEEE....
-frish    05.04.2008 @19:13:12
jeszcze sie ucze, przyznam robilem to z tutoriala, a skąd mam sie uczyc ? pozdrawiam
~andzja    05.04.2008 @01:52:20
dzieki
_______
Drzwi zamknięte na cztery spusty,
Dla Bezczelnej Rozpusty.
~Lolipopek    29.03.2008 @19:50:25
bo niewiesz o co chodzi :P
_______
pruk....pruk....
~pourquoi    29.03.2008 @16:31:45
_______
Dopraszanie się o rewanż to czysta bezczelność.
~NAL01    20.03.2008 @23:33:17
Poruszone? Chyba nie... Tylko jakość słaba ; )
_______
If life ain't just a joke, than why are we laughing?
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt